Innerom

Barnehagen vår er avdelingsløs, og huset består av to etasjer. Personalet jobber tett sammen i all planlegging, og hele barnehagen følger samme emner. I øverste etasje vil man finne rommene som 1 og 2 åringene har som sin trygge og faste base. De har felles garderobe og stellerom, i tillegg til et stort vognrom. Vi har et stort kjøkken i 2 etasje som er felles for hele barnehagen, her lager vi mat sammen med barna. I 2 etasje finner man også et stort rom som vi kaller for Speilsalen, dette er et flerbruksrom som hele barnehagen benytter seg av. Her kan man blant annet ha samlingsstund, yoga, lage hinderløype, danse til musikk og bygge med ulike materialer. I underetasjen finner man oppholdsrommene til 3-5 åringene, vi har eget formingsrom med kjøkken og et stort rom som innbyr til lek. I underetasjen er det også våtrom, bibliotek og 5 årsrom som gruppene bruker daglig. 3-5 åringene har felles garderobe, både grov og fin-garderobe.